5 שאלות שכדאי לשאול כשיוצאים לחפש זוגיות

5 שאלות שכדאי לשאול כשיוצאים לחפש זוגיות

כללי

אז החלטת שנמאס לך לבד. מתחשק לך זוגיות אמיתית. כזאת שאפשר להתחמם איתה בחורף ולצאת בקיץ.
מישהו שתרצי לחלוק איתו את החיים והוא איתך.
החלטת, אז הגיע הזמן לעשות מעשה. משהו אקטיבי: להירשם לאפליקציה, לספר לחברים, לכתוב פוסט בפייסבוק, לצאת לבלות, להירשם ל"בילי ורוית" וכו'
אבל רגע לפני שאת קופצת למים את תדרשי לציין מה בדיוק את רוצה. ואם את לא יודעת, איך תדעי?
הנה 5 שאלות שכדאי שתשאלי את עצמך רגע לפני.
1. למה עכשיו?
מה גרם לך דווקא עכשיו להחליט שאת רוצה. האם המוטיבציה היא פנימית, כי זה בוער בך וחסר לך, או שמישהו מבחוץ דוחף אותך לשם.
חשוב להבין שהמקום ממנו מגיעה המוטיבציה משפיע באופן ישיר על הבחירות שלך בהמשך הדרך.
למשל, אם אמא שלך דוחפת אותך, או כל אחד אחר שהוא לא את, כנראה שתחפשי את המושלם, ולא תהיי מוכנה "להתפשר" על כלום, כי בינינו, את לא באמת רוצה.
אם המוטיבציה היא פנימית, כלומר את מרגישה שאת מאוד רוצה זוגיות, כמהה למישהו בחייך, לחום ואהבה, כנראה שתחפשי מישהו שייתן לך בדיוק את זה ופחות תתעכבי על פרטים חשובים כגון צורה חיצונית ספציפית, מקצוע, גיל, אזור מגורים, סטטוס וכו'.

2. איזה סוג של קשר את מחפשת?
האם את מחפשת קשר שיוביל להקמת משפחה, חתונה וילדים? האם את רוצה מישהו רק לבלות איתו?
הכיוון שאליו את חותרת, יקבע את סוג הגברים שתמשכי אלייך. אם לדוגמא את אומרת שאת רוצה חתונה וילדים אבל את לא באמת שם מכל מיני סיבות, את תמשכי אלייך את כל הגברים ה"לא רציניים". אלה שלא סגורים על עצמם, שמפחדים להיכנס לקשר, שמפחדים ממחויבות ושישברו לך את הלב.
3. למה את לבד?
מה בעצם לא עבד עד עכשיו שמצאת את עצמך לבד? האם הקשרים הקודמים התפרקו ולא החזיקו מעמד, האם לא היית מעולם בקשר? אלו שאלות חשובות שאם תמצאי עליהם את התשובה, תוכלי לשנות משהו על מנת להשיג הפעם תוצאה שונה ממה שהיה עד כה.

4. מה את מחפשת? איזה טיפוס, סגנון של בנאדם?
5. למי נמשכת עד כה? עם אילו טיפוסים יצאת?
שאלות 4 ו5 מגיעות ביחד ולא בכדי. השאלה היא האם את מחפשת טיפוס שונה ממה שרצית עד כה מכיוון שנמאס לך מההתנהלות ועכשיו את רוצה מישהו שיכול להוביל לקשר רציני, או הפוך. האם עד עכשיו יצאת רק עם גברים לחוצי חתונה ואת בכלל רק רוצה לעשות חיים ולא להתחייב לאף אחד.
במידה ואת אומרת כי אכן, הפעם את הולכת על הטיפוס ההפוך למה שהיה עד כה, את צריכה לבדוק אם את מסוגלת להימשך לאחד כזה, כי מן הסתם המשיכה שלך היתה עד כה לטיפוס ההפוך. גם אם הבנת שזה לא עושה לך טוב, לא תמיד ההבנה הרציונאלית מתורגמת להפנמה רגשית.
לדוגמא: אם עד היום נמשכת ל"באד בויז", כאלה שעושים רק מה שבא להם, שבאים והולכים כאוות נפשם, מתעלמים מהרצונות שלך, ופוגעים בך שוב ושוב , הבנת שזה לא עושה לך טוב ועכשיו את רוצה מישהו שיעריץ אותך, יעשה הכל בשבילך, וכולו טוב לב. האם את מסוגלת להימשך למישהו כזה? או שעדיין אלה האגואיסטים שעושים לך פרפרים בבטן?
ככל שתהיי אמיתית יותר עם עצמך, ותעני לעצמך את התשובות המדויקות עבורך, קשה ככל שיהיה, כך תמצאי יותר בקלות ובמהירות את מה שהכי נכון לך.
*המאמר כתוב בלשון נקבה, אבל לחלוטין רלוונטי לשני המינים!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *