עושים סוף לדייטים המפוספסים

עושים סוף לדייטים המפוספסים

כללי

במהלך עבודתינו עם רווקים ורווקות אנחנו נתקלות בתופעת "מסמוס הדייטים".
אתה מקבל טלפון של בחורה שרוצים להכיר לך, עברתם את שלב התמונה והנתונים הבסיסיים ואתה מבין שיש אופציה שהיא יכולה להתאים לך.
אתה באמת רוצה להתאהב ומרגיש מוכן להכניס אהבה חדשה לחייך.
כל הכוכבים לטובתך ואתה הכי שם.
אבל, איכשהוא הכרויות ראשוניות לא מתקדמות ונגמרות עוד לפני שהחלו.
איך זה קורה?
1. קיבלת טלפון אבל החלטת לכתוב לה בוואטסאפ ואז אתם נגררים לשיחות וואטסאפ שלא נגמרות עוד לפני שדיברתם בטלפון.
2. התקשרת, היא לא ענתה ולא חזרה מיד ולכן זו הזדמנות נהדרת מבחינתך להחליט שהיא "לא רצינית".
3. קבעתם לצאת. אבל שניכם נורא עסוקים וקבעתם דייט לעוד שבועיים .(בחייאת אתם רווקים ואין לכם ילדים ,במה אתם ככ עסוקים שאתם לא יכולים לקבוע דייט למחר? ). ואז הזמן עובר ובעצם "יורד" לך ממנה.
4. יצאתם לדייט ראשון והיה מעולה וזורם וכייפי וברור לכם שתצאו לדייט שני, אבל, שוב, לא התקשרת מיד, לא חתרת לפגישה נוספת והיא מצידה בטוחה שאתה בכלל לא מעוניין, ומשם מתחיל כדור שלג של חוסר תקשורת ואי הבנה. היא כבר קבעה דייט עם אחר כי בטוחה שאתה לא מעוניין ואתה בטוח שהיא לא רוצה לראות אותך ולכן לא ניסית להתקשר שוב.
5. כן הצלחתם לקבוע לדייט שני אבל הדייט השני היה רק " נחמד" ופחות מושלם מהדייט הראשון ואז מתחילות המחשבות של אולי זה לא זה? כי אין זיקוקים וכינורות ובמהלך כמה הימים שעברו כבר התחיל לך לרדת ממנה ואתה כבר לא עף באוויר כשאתה חושב עליה. ואתה הרי יודע בדיוק איך אתה אמור להרגיש ואם זה לא מושלם כפי שהיה בדייט הראשון אז חבל למשוך את הקשר הזה שנמשך כבר כמה ימים.

הבנתם את הרעיון. חברים יקרים. אמנם העולם שלנו מתנהל טכנולוגית במהירות האור אבל קצת שכחנו מה זה ליצור קשר עם בני אדם ולא אפליקציות.
בואו וניזכר כמה זמן לקח לנו לייצר חברויות אמת בילדות, בתיכון, בצבא, באוניברסיטה, במקומות עבודה חדשים.
תארו לכם שניסיתם להתחבר עם בן אדם חדש והתקשורת הראשונית הייתה מדהימה אבל בפעם השנייה שנפגשתם קצת פחות זיקוקים, אז חתכתם את הקשר?
ממש ממש לא! כי בחיים הרגילים אנחנו יודעים לגמרי לפתח קשרים עם אנשים חדשים ולא עומדים עם היד על הדופק ובודקים רגש כל דקה וחצי.

רווקים ורווקות שמחפשים זוגיות המון פעמים שוכחים מה זה אומר זוגיות בעינהם, מה קורה בחיי היום יום של הזוגיות ואיך הם רוצים להרגיש.
הם מוכנים לתת צאנס רק אם מדובר במפץ הגדול ולא "מתפשרים" על פחות מזה.

כשאנחנו לא בקשר זוגי תקופה ארוכה אנחנו מתחילים לשכוח איך זה באמת עובד ונשאבים לפנטזיות ולסיפורים שקומדיות רומנטיות מוכרים לנו.
בעולם האמיתי, אין באמת "אהבה ממבט ראשון", צירופי מקרים מושלמים ואהבות ענקיות שקורות בכמה שניות.

זה בסדר גמור לרצות להתרגש ולהתלהב ולהרגיש פרפרים בבטן, אבל זה לא תמיד קורה כפי שאנחנו מדמיינים ובדיוק בזמן שאנחנו רוצים.

אז מה עושים כדי לא להכנס ללופ הזה?

מהרגע שהחלפתם טלפונים זה המאני טיים האמיתי לבניית הקשר הזה.
כפי שהמומחים מדברים על רושם ראשוני שנמדד ב30 השניות הראשונות כשנפגשים, אז זה בדיוק אותו הדבר, שעון החול מתחיל לפעול ויש להכות בברזל כל עוד הוא חם.

1. קיבלת טלפון של בחורה, להתקשר בזמן סביר, ותוך זמן סביר. לא לחכות כמה ימים, לא להתמרח בשיחות וואטסאפ, לא לחפור לה בפייס לפני ואז להחליט שבעצם לא מתאים. לקפוץ למים ולבדוק כימיה ראשונית בשיחת טלפון.
2. כבר בשיחה לא להתפתות לשיחות ארוכות מידי, להבין אם יש עניין ולחתור לפגישה.
3. לקבוע פגישה לטווח הקרוב מאוד ולא לפתוח יומן ולקבוע לעוד כמה שבועות . הזמן קריטי בקרב מחפשי הזוגיות. יכול להיות שעד שתיפגשו היא כבר תספיק להכיר מישהו אחר, לצאת איתו ל3 דייטים ואם יהיה לך מזל היא כבר תספיק להפרד ממנו ולהתפנות לדייט שקבעתם לפני חודש.
4. דייט ראשון יכול להיות מדהים ובינוני באותה מידה. אם היא מעניינת אותך, מושכת אותך וכיף לכם בסהכ ,אבל אתה לא מתעלף עליה ולא מתרגש בטירוף, זה מספיק בכדי לקבוע דייט נוסף. והפוך, נניח והדייט הראשון היה מושלם , עדיין תנשום עמוק ורד לקרקע, אל תצפה שגם הדייט השני יהיה כך. לא לשכוח שהכרות ואינטימיות מתפתחות בזמן שלהן .
5. יצאתם לדייט ראשון ואתה הכי בעניין לפגוש אותה שוב. מצויין! אל תשמור את המידע החשוב הזה לעצמך, תראה לה שאתה רוצה ואפילו תקבע איתה כבר פגישה נוספת. משחקים לא רלוונטים כבר ותתפלא, בחורות מעריכות כנות.
6. התקשרת אליה והיא לא ענתה מיד, תנשום שוב. תן לה צאנס לחזור אליך ואל תספר לעצמך סיפורים שהנה שוב בחורה לא רצינית . אנשים עסוקים ולא תמיד יכולים להגיב מיד.
לסיכומו של עניין, סבלנות והתמדה כמו כל דבר בחיים. לא לקפוץ למסקנות נמהרות, אל תנסו לנחש מה חושב הצד השני, ותהיו עם פוקוס מלא על כל הכרות, כי אין לדעת מי נמצא בצד השני. בהצלחה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *