המדריך לצליחת שיחת הטלפון הראשונה

המדריך לצליחת שיחת הטלפון הראשונה

כללי

בדרך ליצירת זוגיות יש כמה תחנות.

התחנה הראשונה – הגישוש. ראית תמונה באפליקציה, או שחברים מנסים להכיר לך, או דרך פייסבוק, או בכל דרך אחרת, ואמרת – “חמודה, יש מצב”.

משם אתם עוברים לוואטסאפ או לצ’אט – טעות חמורה. דלגו על השלב הזה והזדרזו להגיע לשיחת הטלפון. 63% מההכרויות שנגררות לצ’אטים נשארות שם.

התחנה הבאה היא שיחת הטלפון, כאן כבר מרגישים שיש בנאדם אמיתי מהצד השני.

פתאום שומעים קול, טון של דיבור, צליל של צחוק.

מסתבר ש53% מההכרויות שעברו את שלב התמונה והצ’אט לא מגיעים לפגישה.

למה?

יש הרבה חשדנות משני הצדדים, שמשחקים משחקי אגו וכבוד כבר בשלב הזה.

אז שוב מנסיוננו הרב, של אלפי חיבורים, אספנו בשבילכם את הנתונים ויצרנו את מדריך החובה לצליחת שיחת הטלפון הראשונה:

1. הדבר החשוב ביותר שעליכם לזכור ולדעת הוא שמטרת שיחת הטלפון היא לבדוק אם יש כימיה ראשונית. אם יש, לקבוע פגישה. אם אין, לחתוך.

2. גבר, אם התקשרת והבחורה לא עונה, שלח לה הודעה שזה אתה. היא כנראה עסוקה ולא יודעת מי התקשר אליה. ואת, אם התקשר אליך מישהו, ואת יודעת מי זה, חזרי אליו בזמן סביר. הוא לא מכיר אותך עדיין, ולא גילה כמה את מדהימה וששווה לו לחזר אחרייך בטירוף. לאט, לאט.

3. לא להאריך בשיחות. שוב – המטרה היא להגיע למסקנה, לא לשפוך את סיפור חייך. פעם לקוחה שחיברנו לה את מי שמבחינתנו נולד בשבילה, אמרה לנו, שהשיחה היתה ארוכה מדי והיא הרגישה שהם כבר מכירים שנים ולכן כבר לא מעניין להיפגש, אין מסתורין. אז אפשר להתווכח אם עשתה נכון או לא, אבל אפשר גם להבין מכך שעדיף לקצר בשיחות. לא לחפור.

4. שיחת טלפון עם אדם זר לחלוטין עלולה להביך. טיפ מאיתנו לשבירת הקרח – התחילו את השיחה מאמצע המשפט כאילו אתם מדברים כבר שעה. לדוגמא: ”איזה קטע עם הגשם הזה. שוב הבטיחו סערה וזה לא קרה”. הרעיון הוא לדבר על נושאים שלא קשורים לכלום. דמיינו שאתם מדברים עם חבר טוב, על מה תדברו איתו? כזה.

5. לנסות להרים את הפגישה למצב של “אקשן אייטם” . כלומר לסיים במשהו קונקרטי. או לקבוע (פגישה, או שיחה נוספת בתאריך מוסכם – לדוגמא, נדבר מחר בערב). במידה ומרגישים מהשיחה שאין כימיה וזה לא מתאים – לסגור את זה יפה. אנחנו יודעות שזה החלק שקשה לרוב האנשים, הרי הכי קל להיעלם, אני לא חייב לה כלום, מי מכיר אותו בכלל, אבל זו התנהגות פחדנית שאינה מכבדת. התנהגו אל הצד השני כפי שהייתם רוצים שיתנהגו אליכם. או כמו שאומרים בגן – “מה ששנוא עליך אל תעשה לחברך”.

6. אם בכוונתכם לתת באמת צ’אנס, תנו אותו. אל תתנהגו כמו בעבודה, בסוף היום, כשאתם צריכים להרים טלפון ולא בא לכם לדבר, אתם מתקשרים ובלב אומרים: אמן שלא יענה, אמן שלא יענה…

בסופו של דבר כולנו פה באותה הסירה. קחו את זה בקלות, וכמו שאביב גפן אמר: “זה תמיד יכול להיות זה שידליק לך את הלב…”

נשיקות,

בילי ורוית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *