איך לבנות פרופיל אטרקטיבי במיוחד באתרי הכרויות

איך לבנות פרופיל אטרקטיבי במיוחד באתרי הכרויות

כללי

מנסיון רב שנים, ניסויים וחקירה של האפליקציות והאתרים השונים וראיונות אישיים עם הרבה אנשים שמשתמשים בהם ניסחנו וזיקקנו לכן את הפרופיל האידיאלי:

 

רושם ראשוני

שני הדברים הבולטים ביותר באפליקציה או אתר הכרויות הם שם משתמש ותמונה.

שם משתמש:

אנשים לא מודעים לחשיבות של בחירת שם משתמש נכון, אבל זהו הדבר הראשון שרואים בפרופיל, ביחד עם  התמונה. ולכן גם שם המשתמש אחראי לרושם הראשוני שמגבשים על הפרופיל שלך, ויכול לעודד פניות של אנשים רלוונטים פחות או יותר.

יש שתי אסכולות בנוגע לשם משתמש:

  1. שם אמיתי, או שם חיבה (לדוגמא במקום רויטל, טלי)
  2. משפט מתאר במקום השם עצמו. זה מתאים למי שחוששת לרשום את השם האמיתי שלה כבר בשלב הזה, ולא רוצה להתחבא תחת זהות בדויה.

ביטוי כזה יכול להיות מצוין במידה והוא נבחר נכון. עדיף לבחור ביטוי שמתאר משהו שאת אוהבת לעשות במיוחד, או השקפת חיים דומיננטית.

לדוגמא: אם את אוהבת לרוץ tlv_runner  זה ביטוי שמבהיר מייד למי שנתקל בו כי ריצה היא חלק מחייך. היתרון בשימוש בביטוי הזה הוא שכבר בשלב הזה את מושכת לפרופיל שלך אנשים שחולקים איתך את אותו הפאשן.

דוגמא נוספת: במידה ואת טבעונית וחשוב לך להכיר מישהו שחולק איתך את השקפת עולמך, אז ניתן להשתמש בשם : veglikeyou   מה שימשוך את תשומת לבם של הטבעונים.

ישנם שמות וביטויים שיכולים לעורר אנטגוניזם מיידי ולצמצם משמעותית את מספר הפניות אלייך. לדוגמא: wedding_now  או partygirl.

תמונה:

  1. למרות שאנחנו בעידן הסלפי ורובנו מומחים בצילום תמונות מחמיאות של עצמנו, מסתבר כי תמונות שצילמו אותנו אחרים נתפשות כמציאותיות יותר, אמיתיות יותר ופחות מתאמצות.

ערכנו ניסוי, באחת האפליקציות הנפוצות. העלנו לפרופיל תמונת סלפי מחמיאה, וספרנו כמות פניות.

לאחר כשבוע החלפנו את התמונה בתמונה מחמיאה באותה המידה, אך שצולמה על ידי מישהו אחר.

כמות הפניות הוכפלה!

  1. שימו תמונה של הפנים שלכם. זה מזמין ונעים. אנשים רוצים לראות עיניים. את תמונת הגוף, שהיא חשובה לא פחות, שימו בתוך הפרופיל בתמונות הנוספות.
  2. עדיף להעלות תמונה עם חיוך. חיוך מושך את העין ומזמין לתקשר.
  3. כדאי שהתמונה תייצג את המציאות. עם כל הכבוד לתמונות המחמיאות שמושכות אנשים לשיחה, בסופו של דבר תגיע הפגישה פנים מול פנים, וכמו שאת רוצה לדעת איך הוא נראה במציאות, כך גם הוא רוצה.

התלונה הנפוצה ביותר באפליקציות היא שהתמונות לא עדכניות ולא מייצגות את המציאות.

מנסיון של כמה שנים גילינו שהדבר החשוב ביותר לגברים הוא לצאת לדייט עם בחורה שמוצאת חן בעיניהם חיצונית. הם נכוו כל כך הרבה מתמונות לא עדכניות ברשת שהם מנסים בכל דרך עקיפה לראות עוד ועוד תמונות על מנת להבין כיצד את נראית היום. מה שיכול לפתור את הדילמה הוא ה“פס הכחול של בילי ורוית”. תמונה שמסומנת בפס הכחול מייד תבלוט באפליקציה כתמונה עדכנית ומייצגת את המציאות, והופ, נפתרה הבעיה.

כשנכנסים לעומק

 

  1. משפט פתיחה. הומור מקרב בין אנשים. עדיף לנסח משפט פתיחה מצחיק/ שנון ,זה מעלה חיוך ומושך לקרוא הלאה.
  2. תיאור עצמי. כדי שיבינו שאת מיוחדת ושונה וירצו להכיר אותך את צריכה להתבלט ככזו. את השונות וייחודיות כדאי להעביר דרך הכתיבה.

מה לא לעשות:

  • לא להתחיל משפטים במילה “אני”. (אני אינטליגנטית, אני כנה…) כולם אומרים את זה אבל אין לזה שום משמעות.
  • אל תתארי את עצמך באופן חד משמעי.
  • עזבי את הקלישאות הידועות כגון, אני אוהבת ים, אוהבת בעלי חיים, אוהבת לבלות, אוהבת לטייל וכו’

מה כן:

תגידי משהו. הביעי את דעתך, שתפי ברגשותייך, ספרי משהו מעניין שימשוך בנאדם שחושב כמוך, שחולק את אותה השקפת חיים. הנה דוגמא אמיתית שמצאנו בפרופיל של גבר: “שמתם לב, שהדברים הטובים באמת והאיכותיים ביותר, לא נמצאים במדף הקדמי? כנסו לחנות ספרים, מה תמצאו בחלון הראווה? לא את צ’ארלס דיקנס ולא את ג’ין אוסטין. המסעדות הטובות ביותר, תמיד נמצאות בסמטאות קטנות ונסתרות. אז אולי גם כאן אני צריך לחפש בפינות הנסתרות של עולם ההכרויות הוירטואלי”.

פסקה כזו מושכת בחורות אינטליגנטיות ועמוקות יותר מהרגיל ובעצם כך כותב הטקסט מעיד על עצמו שהוא כזה. (בהנחה שהוא כתב את זה בעצמו). אם בנוסף לכך התמונה שלו היתה מלווה ב”פס הכחול של בילי ורוית” היית מייד יודעת כי מדובר באדם איכותי, פנוי, אמיתי (לא פרופיל מזויף) ושהוא באמת נראה כמו בתמונה.

לסיכום, הדרך הטובה ביותר להציג את עצמך היא להיות מי שאת באמת. את נהדרת ואין לך במה להתבייש. תהיי אמיתית וכנה כי בסופו של דבר המטרה היא קשר אמיתי, והאפליקציה היא רק האמצעי.

נשיקות,

בילי ורוית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *