האם זהו סוף עידן אפליקציות ההכרויות?

האם זהו סוף עידן אפליקציות ההכרויות?

כללי

 

 

ביום שישי נפגשנו עם רון. רון הוא בחור חמוד, רווק, נראה סבבה, עובד בעבודה סבבה, תחביבים סבבה, הכל טוב. רון הגיע אלינו אחרי שהתייאש לחלוטין מאתרי הכרויות.

הוא פצח במונולוג :

" נמאס לי כבר מאתרי הכרויות! אני פונה להמון בחורות ואף אחת לא חוזרת אלי.

גם אם מישהי חוזרת אלי, אנחנו מקשקשים קצת בצ'אט ואיכשהו זה מתמסמס, התחושה שלי היא שכל בחורה מקבלת כ"כ הרבה פניות והן כבר מתחילות להתבלבל בינן לבין עצמן. אני יכול לנסות להבין אותן כי באמת איך אפשר למיין מכל כמות הפניות הזו.

יצא לי לצאת עם מעט בחורות מהאתרים והתבאסתי כשראיתי אותן כי התמונות ששמו באתר לא תואמות למציאות בכלל. הייתה מישהי ששיקרה על הגיל שלה (היא טוענת שהיא נראית צעירה הרבה יותר וחבל שיפסלו אותה על גיל), זה ביאס אותי.

קבעתי עם אחרת, התארגנתי לדייט וכשהגעתי לאסוף אותה אמרה לי שבעצם חבל על הזמן וזה לא מתאים, הרגשתי שזה ממש לא מכבד כי כשאני הייתי במצבים דומים כן כיבדתי את הבחורה שמולי וישבתי איתה על כוס קפה, למרות שהיא ממש לא הייתה הטעם שלי, הייתה לנו אחלה שיחה וזה תמיד נחמד להכיר עוד בן אדם"

 

אנחנו בתחום מ2012 וזו לא הפעם הראשונה שקיבלנו פידבקים בסגנון הזה גם מגברים וגם מנשים.

הפכנו להיות צינים לגבי הכרויות מהסוג הזה, זה כבר לא נראה כל כך נורא כשאנחנו מצ'וטטים באתר , מחליפים טלפונים ונעלמים עוד לפני שיחת הטלפון, זה כבר בסדר אם הגבר מציע לבחורה להגיע לדייט "אינטימי" אצלו בבית, כבר שכחנו את הכיף בהכרות חדשה, הרומנטיקה נעלמה לנו מהסיסטם.

כל הטכנולוגיה והשפע הבלתי נדלה יכול לקסום בהתחלה למי שעוד לא ניסה, אבל ברגע שנכנסים לחנות הממתקים הזו, מתחילים להתמכר.

מתמכרים למשחק, לכמות העצומה של הפוטנציאלים שמסתובבים ברשת.

לפעמים כבר שוכחים את המטרה לשמה נכנסנו למשחק הזה, וכך עובר לו הזמן ואנחנו מתחילים להתעייף, לאבד את הפאשן, לכבד את עצמינו פחות , להכנע להרפתקאות שונות לגמרי ממה שהגדרנו לעצמינו מלכתחילה.

כמות אפליקציות ההכרויות החדשות היא בלתי נדלית ויש תחושה שזו הדרך המהירה והנגישה ביותר להכיר בימינו.

זה לא חייב להיות ככה, במיוחד כשההרגשה הכללית היא שהפלטפורמה הזו פשטה את הרגל.

יותר ויותר אנשים נוטשים את האפליקציות ומחפשים אלטרנטיבות אחרות, נעימות יותר ושפויות יותר ותתפלאו יש כאלה לא מעט.

נשיקות,

בילי ורוית

 

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *